25 marca 2021 w godz. 9:00-14:00 odbędzie się kolejne spotkanie online w ramach cyklu „Śniadania biznesowe z EEN”. Tym razem tematem będzie marketing internetowy jako narzędzie pomagające przedsiębiorcom nawiązać relacje z klientami zza granicy.
W trakcie spotkania uczestnicy poznają:
- Narzędzia online pozwalające na zdobywanie i utrzymywanie relacji z klientami;
- Elementy strony WWW, sklepu online oraz firmy (pod kątem obsługi), które warto przygotować do wdrożenia marketingu międzynarodowego;
- Sposoby na prowadzenie marketingu zagranicznego w wyszukiwarkach;
- Przykładową kampanię (plan, decyzje, badanie kosztów, ustawianie kampanii) i praktyczne wskazówki jak ją zaplanować.
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do przedsiębiorców sektora MŚP, z wyłączeniem firm doradczych z zakresu prawa, kancelarii prawnych, notarialnych, radcowskich i innych firm o charakterze prawniczym.
Część merytoryczną webinarium poprowadzi Monika Płaza, właściciel firmy Emglad, zajmującej się marketingiem internetowym dla małych i średnich firm, ze szczególnym naciskiem na promocję transgraniczną. Od 6 lat pomaga zarówno firmom zagranicznym – promującym się na rynku polskim jak i firmom polskim, których celem jest promocja za granicą. Filolog (Filologia romańska UJ), wcześniej 12-letnie doświadczenie zdobyła w rozwijaniu i promowaniu produktów internetowych w Onet.pl.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Aby wziąć udział, należy wcześniej zarejestrować się poprzez FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY.
Organizatorem spotkania jest ośrodek Enterprise Europe Network przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego.