Informacje o trybie pracy K-PFP

14 marca 2020

Drzwi do lokalu z kartką "closed" - zamknięte

AKTUALIZACJA 29.04.2021 r.

Informujemy, że w siedzibie K-PFP w Toruniu przy ul. Sienkiewicza 38 zlikwidowana została wrzutnia na dokumenty. Dokumenty należy dostarczać osobiście do Sekretariatu.

 

AKTUALIZACJA 29.11.2021 r.

Szanowni Państwo, przypominamy, że w dalszym ciągu zalecaną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest kontakt telefoniczny.

Konsultanci K-PFP udzielą Państwu pełnej informacji potrzebnej przed złożeniem wniosku pożyczkowego w trakcie rozmowy telefonicznej.

W przypadku, gdy konieczne jest spotkanie osobiste, należy umówić je wcześniej podczas rozmowy telefonicznej.

Powyższe zasady związane są z trwającą pandemią COVID-19 oraz koniecznością rezerwacji sali na spotkanie z klientem.

 

AKTUALIZACJA 30.10.2020 r.

Szanowni Państwo,

Z powodu rozprzestrzeniającej się w województwie kujawsko-pomorskim epidemii Covid-19 i ze względu na fakt objęcia części z pracowników K-PFP kwarantanną, obsługa klientów może trwać dłużej niż w normalnym trybie pracy. Bardzo prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji w kontakcie mailowym i telefonicznym.

 

 

Komunikat z dn. 16 marca 2020 r.


Szanowni Państwo
,

w związku z pandemią COVID-19 biura Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego są zamknięte. Prosimy o kontakt mailowy oraz telefoniczny. Dane kontaktowe do poszczególnych biur można znaleźć poniżej.

Zwracamy się z uprzejmą prośbą do wszystkich klientów oraz instytucji współpracujących z Kujawsko-Pomorskim Funduszem Pożyczkowym sp. z o.o., w tym z Regionalnymi Inkubatorami Przedsiębiorczości, aby wszelka korespondencja przekazywana do placówki była wysyłana pocztą lub skanowana i wysyłana pocztą elektroniczną (w szczególności w przypadku uznania korespondencji za wrażliwą, prosimy o odpowiednie zabezpieczenie jej hasłem, przy czym hasło powinno być przesłane innym kanałem komunikacji, np. SMS, telefonicznie).
Dodatkowo:
Toruń – korespondencja może być dostarczana do głównej siedziby KPFP przy ul. Sienkiewicza 38 w Toruniu do przygotowanej do tego wrzutni na dokumenty (główne wejście do budynku, dostęp w godzinach pracy: 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku, prosimy dzwonić domofonem) lub pocztą na adres: ul. Sienkiewicza 38, 87-100 Toruń.
Bydgoszcz – korespondencja może być dostarczona w godzinach pracy do skrzynki na dokumenty w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości K-PFP przy ul. Gimnazjalnej 2a  lub pocztą na adres: ul. Gimnazjalna 2a, 85-007 Bydgoszcz. Kontakt telefoniczny w sprawie dostarczenia dokumentacji: 502 469 468, 500 293 448 lub 572 572 029 (w godz. 12:00-15:00)
Włocławek – korespondencja może być dostarczona w godzinach pracy do skrzynki na listy na zewnątrz budynku Inkubatora Przedsiębiorczości K-PFP przy ul. Toruńskiej 30 (prosimy o kontakt telefoniczny: 572 572 026) lub dostarczona pocztą na adres: ul. Toruńska 30, 87-800 Włocławek.
Grudziądz -prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 572 572 027 w sprawie dostarczenia korespondencji lub dostarczenie korespondencji pocztą na adres: ul. Waryńskiego 4, 86-300 Grudziądz.

 

Dane kontaktowe:

Sekretariat: biuro@kpfp.org.pl, tel. 56 475 62 90

Dział Grantów i Dotacji: telefony czynne w godz. 13:30-15:30; tel. 56 475 62 90 wew. 92, kom. 508 434 108

Dział Pożyczek: pozyczki@kpfp.org.pl, tel. 56 475 62 95; kom. 737 722 106
(hasła w przypadku zabezpieczenia przesyłanych dokumentów prosimy przekazywać SMS na nr telefonu:  572 572 028)

Dział Rozliczeń i Sprawozdawczości: rozliczenia@kpfp.org.pl, telefony kontaktowe: tel. 56 475 62 98, kom. 737 722 134 lub 506 365 022
(hasła w przypadku zabezpieczenia przesyłanych dokumentów prosimy przekazywać SMS na nr telefonu:  737 722 134, 506 365 022)

Dział Monitorowania i Windykacji: monitorowanie@kpfp.org.pl, telefony kontaktowe: tel. 56 475 62 93 lub 94, kom. 504 219 053 (hasła w przypadku zabezpieczenia przesyłanych dokumentów prosimy przekazywać SMS na nr telefonu: 504 219 053)

 

Biuro w Bydgoszczy: bydgoszcz@kpfp.org.pl, telefon kontaktowy: 502 469 468, 500 293 448 lub 572 572 029 w godz. 12:00-15:00 (hasła w przypadku zabezpieczenia przesyłanych dokumentów prosimy przekazywać SMS na nr telefonu: 572 572 029)

Biuro we Włocławku: wloclawek@kpfp.org.pl, telefon kontaktowy: 572 572 026, 737 722 103 (hasła w przypadku zabezpieczenia przesyłanych dokumentów prosimy przekazywać SMS na nr telefonu: 572 572 026)

Biuro w Grudziądzu: grudziadz@kpfp.org.pl, telefon kontaktowy: 572 572 027 (hasła w przypadku zabezpieczenia przesyłanych dokumentów prosimy przekazywać SMS na nr telefonu: 572 572 027)

 

BRODNICA: brodnica@kpfp.org.pl; tel. 572 743 935

INOWROCŁAW: inowroclaw@kpfp.org.pl

 

Regionalny Inkubator Przedsiębiorczości w Toruniu: rip.torun@kpfp.org.pl, telefon kontaktowy: 737 777 274 (hasła w przypadku zabezpieczenia przesyłanych dokumentów prosimy przekazywać SMS na nr telefonu: 737 777 274)

Regionalny Inkubator Przedsiębiorczości w Bydgoszczy: rip.bydgoszcz@kpfp.org.pl, telefon kontaktowy: 508 085 074 lub 572 572 029 (hasła w przypadku zabezpieczenia przesyłanych dokumentów prosimy przekazywać SMS na nr telefonu: 572 572 029)

Regionalny Inkubator Przedsiębiorczości we Włocławku: rip.wloclawek@kpfp.org.pl, telefon kontaktowy: 737 722 103 (hasła w przypadku zabezpieczenia przesyłanych dokumentów prosimy przekazywać SMS na nr telefonu: 737 722 103)

 

Projekt Regionalny Fundusz Szkoleniowy w kujawsko-pomorskiem: wyłącznie konsultacje telefoniczne i mailowe – e.arent@kpfp.org.pl, tel. 509 707 260.

W przypadku konieczności złożenia dokumentów w wersji papierowej, w szczególności gdy decyduje data wpływu, prosimy o składanie ich od dnia 16 marca w skrzynce listowej umieszczonej na zewnątrz budynku Regionalnego Inkubatora Przedsiębiorczości: ul. Toruńska 30, 87-800 Włocławek w godz. 8.00-14.00 do odwołania.

Aktualności

Życzenia Bożonarodzeniowe 2024

Aktualności

20 grudnia 2024

Fundusz Badań i Wdrożeń Komunikat

Komunikat

Trwa ocena formalna wniosków z I naboru.

Aktualności

13 grudnia 2024

27 grudnia 2024 r. biura zamknięte

Aktualności

13 grudnia 2024